Sunday, October 28, 2007

tarikh penerbangan

smalam pegi JB menghadiri majlis pertunangan anak kepada Idris Mohammad @idris segget yang bekerja di kastam diraja. Aku diamanahkan sebagai wakil tuan rumah bagi menerima kedatangan rombongan pihak lelaki. Kelakar beruk namun untuk tidak menghampakan nya aku buat gak Alhamdulillah majlis berjalan lancar. Majlis bermula pada jam 3 ptg sebelum tu pergi menziarahi kawan di Kulai sebelum ke Taman penggawa barat juga menziarahi kenalan sambil bermahaf maafan. Aku di jadualkan akan berlepas ke madinah pada jam 2.30pagi 19 hb November 2007 . surat resmi dari utas belum diterima tapi salinan fax telah diterima yang menyatakan agar aku melaporkan diri di Kompleks Haji Kelana Jaya pada 18 Nov 2007 jam 10.30 malam.

Penerbangan akan menggunakan pesawat Saudi airSV5100 dan penerbangan di jangka sampai di madinah pada 6.40 pagi waktu madinah sementara penerbangan balik pada 2 Jan 2008. lebih kurang 46 hari. satu jangka waktu yang agak panjang
senarai panjang barang keperluan haji telah dibuat cuma ada beberapa item yang msih belum di beli. cadang nak bli digital camera at least 7mpixel yang sedia ada cuma 2mpixel itu lah yang aku ayak kesana sini dan telah menjelajah banyak negara dan patut pun ditukar baru, handfon tvmobile yang sedia ada juga dah absolete sandals kot yang ni saja je nak tukar video digital tapes at least 5 keping dan beberapa items keperluan peribadi. yang lain rasa nya dah settle.
Motor dan kereta lum decide nak taruk kat mana. kalau suma ni dah settle rasanya aku akan berlepas dengan lapang hati bagi melaksanakan rukun kelima insyaallah.......

1 comment:

Anonymous said...

Semoga segalanya berjalan dengan lancar, Aminnn...