Monday, October 01, 2007

Bocor

Terdapatnya kebocoran blog ini pada beberapa orangbikers. Mereka sudah dapat menghidu kehadiran ku dalam alam maya ini. Sesungguhnya aku tidak suka sangat mereka mengetahui penulisan ku disini. Mereka merasakan hidup dengan menulis di sini seperti membazir waktu. Ada juga yang mengatakan rasa kasihan kerana menganggap aku tiada teman untuk berbicara. Menganggap kawan-kawan yang sama-sama tidur makan itu tidak penting. Menganggap aku lebih gemar bercerita dengan rakan alam maya. Menganggap... Ahh.. persetan lah ......

Adakah mereka kolot ?

Atau aku sendiri yang terlalu kehadapan ?

Sudah!! Abaikan itu semua. Minggu depan dah raya smalam rasa rasa cam nak g bli baju raya teringat laks .. nak raya kemana yekkk paling paling raya pertama beraya ngan tv confirm.
sepanjang hari. ketuupat he he tunggu ler jiran kalau ngantar kalau idak relax ler makan apa yang ada stock kat fridge . tadi g service kereta - sedap jer diaorang nak kenakan kita suruh tukar itu ler ini ler campo campo rm 389.00 sudah sudah buat mana yang afdal jer tak kosa aku nak layan benda yang bukan bukan free takper. kan kan .last last kena gak aku rm187.00.
pas ni rasa cam nak trim pokok depan umah bagi perelok sikit he he.







No comments: